• אהבתם? שתפו!

בעדן המודרני תרבות העבודה מצריכה מאיתנו לבלות שעות ארוכות במשרד, מה שהופך את חלל העבודה לפקטור חשוב בשגרה היומית והעסקית. לחלל שבו אנו נמצאים יש השפעה רבה על הביצועים שלנו, עמידה ביעדים, מצב רוח, יצירתיות, ועוד. עיצוב נכון של המשרד יכול להגדיל ריכוז, למקד למטרה ולייעל את אופן העבודה בעסק. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר במשרד נייד העשוי ממכולה. משרד נייד לא חייב להפוך למבנה תעשייתי קר ומנוכר – אלא ניתן להפוך אותו לחלל נעים ומזמין אשר ישפיע לטובה הן על העובדים והן על הלקוחות.

אור טבעי ותאורה

לחלל מואר השפעה רבה על חזות החדר והמשרד כולו. חדר המואר בצורה נכונה מפחית ישנוניות, מעלה מצב רוח ומפחית דיכאונות. תכנון נכון של תאורה טבעית מאפשר גם לחסוך בהוצאות החשמל – ככל שיש יותר אור טבעי כך יש פחות צורך להשתמש בתאורה מלאכותית. כאשר בונים משרד ממכולה ניתן להזמין מבנים ניידים למכירה או השכרה בגודל ועם מספר החלונות הרצוי. היתרון המשמעותי הוא היכולת להחליט מראש כמה אור טבעי יהיה במשרד, ללא צורך בקבלת אישורים מהקבלן או מגורמים אחרים.

שילוב צבעים ומרקמים

רבות נאמר על הקשר בין האדם לצבע. ישנם צבעים מרגיעים וצבעים מעוררים לפעולה, צבעים מפזרים וצבעים ממקדים. התאמה נכונה של הצבעים והגוונים במשרד תאפשר לייצר אווירה מותאמת ואופטימלית למיקסום ההישגים בעבודה – הגדלת ריכוז, שיפור מצב רוח, יצירתיות, ועוד. ישנם צבעים המתאימים במיוחד לשימוש במבנים העשויים ממכולות. הם מאפשרים עמידות רבה, אינם רעילים ומוסיפים המון למראה המשרד. גם למרקם יש חשיבות רבה – באפשרותו לתרום לייצור האווירה ו "האופי" שתרצו להעניק לחברה שלכם.

שילוב הרהיטים

היבט חשוב נוסף להוויי המשרדי הם הרהיטים המשמשים את העובדים. עובד המבלה שעות רבות במשרד זקוק לריהוט נוח שאינו גורם לכאבי גב או לבעיות מפרקים. עובד שנוח לו יגלה נכונות רבה יותר לעבוד שעות ארוכות יותר במשרד, בעוד עובד שלא נוח לו ינסה לברוח כמה שיותר מהר הביתה. כאשר מדובר במכולה חשוב לקחת בחשבון את גודל המכולה, במטרה להתאים אליה את הרהיטים בצורה נכונה ולהימנע מצפיפות.

תוספות, הווי ופנאי

השהות המשרד אינה מסתכמת רק בעמדת העבודה של הצוות או מאזור קבלת הקהל. פעמים רבות יש צורך להקים במקום גם מטבחון, פינת עישון, מרפסת ויחידת אחסון. חללי פנאי משמשים הן לרווחת העובדים, אך גם מעניקים להם במה בה הם יכולים להיפגש ולדון בנושאים הקשורים בעבודה, להחליף רעיונות ולפתח פרויקטים. מקום אחסון נוסף גם הוא חשוב מאוד בכל משרד, מאחר ולדברים יש נטייה להערם ולהיאסף עם הזמן – רהיטים ישנים, מוצרי חשמל שלא בשימוש, ניירת, חומרי ניקיון, ודברים אחרים. לעתים שכירות של מחסן יכולה להיות יקרה יותר מזו של המשרד ולכן חשוב שתהיה אפשרות לאחסון בתוך המבנה. כאשר מתכננים משרד מאפס ומשתמשים בחומר גלם שקל לעבוד אתו ניתן להתאים את המבנה לצרכיי העסק. ישנן חברות שההתמחות שלהן היא מכירת מכולות והתאמתן למגורים או עבודה. כבר מהשלבים הראשונים ניתן לבחור באופציות המשרתות את העסק בצורה האופטימלית ביותר.