• אהבתם? שתפו!

הטלפונים בסלולריים לוקחים חלק מרכזי במיוחד בחיינו. היום כבר אין ספק, כי הטלפון הנייד הוא אחד הדברים הכי שמשפיעים על תחום הפרסום והשיווק. עולם השיווק משתנה ממש בתקופה הנוכחית בצורה דרסטית, אך ורק בגלל כניסת הטלפונים הניידים לחיינו ברמה גבוהה כל כך. בעידן של היום, לכל אחד יש טלפון סלולרי נייד. גם לילדים בבית הספר היסודי, וגם לסבא וסבתא שלהם – יש טלפון נייד. על כן, אין ספק שאם תשתמשו בפופולריות של טלפונים ניידים, תוכלו לשווק את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. דיוור בסמס, יאפשר לכם לשווק כל מוצר וכל שירות, בלי קשר לאוכלוסייה אליה המוצר מיועד. זאת מכיוון שלכולם יש היום טלפון נייד. על כן, דיוור בסמס יכול להתאים לכל משווק, לכל מוצר ולכל שירות.

יעיל וזול

אחד היתרונות הגדולים ביותר של דיוור בסמס הוא היעילות והמחיר הנוח במיוחד שלו למשווקים. כאמור, דיוור בסמס אכן רלוונטי לשיווק אל מול כל האוכלוסיות הקיימות. אבל, מין הסתם המוצר שלכם לא רלוונטי לכל קבוצות האוכלוסייה השונות. מערכת הדיוור יכולה לאפשר לכם לפלח את האוכלוסייה שאליה המוצר שלכם רלוונטי. כך, אתם יכולים לשלוח תוכן שיווקי בסמס רק ללקוחות הפוטנציאליים באמת, שיש סיכוי אמתי שיתעניינו במוצר או במבצע החדש שלכם. זה אומר שאתם שולחים מספר מצומצם של הודעות תוכן שיווקי(עלות נמוכה עבורכם) בעבור לקוחות עם פוטנציאל גבוה מאוד להתעניינות והצטרפות כלקוחות.

שיווק מידי

כיום, אנשים עושים הרבה יותר דברים בצורה ספונטנית. אם בעבר היינו קובעים דברים מראש, היום אנחנו נחשפים לדברים, ואם אנחנו מתעניינים בהם אין לנו סיבה לחכות – אנחנו נתנסה או לפחות נחקור את אותו דבר באופן מידי. זה יכול לשחק לטובת המשווק במגוון כיוונים אסטרטגיים חדשים, בייחוד כאשר מדובר על דיוור בסמס. דיוור בסמס מאפשר לכם לשלוח תוכן שיווקי שהייתם רוצים שהלקוחות יקבלו באופן מידי. לדוגמא, אם העסק שלכם יוצא במבצע קצר של כמה ימים או שעות ספורות, ואתם רוצים להודיע עליו כמה שיותר מהר. אין ספר שדיוור בסמס הוא האפשרות הטובה ביותר שלכם אתם יכולים לדעת שתוך רגע המון לקוחות פוטנציאליים יקבלו את התוכן השיווקי בין רגע, וחלק גדול מהם גם ינצל את המבצע הזה בזמן. נסו לדמיין מה היה קורה אם היה מדובר על פרסומת בתקשורת – היה לוקח נצח עד שהפרסומת הייתה עולה לאוויר, והספונטניות הייתה נעלמת.

פרסום אינדיבידואלי

כאמור, דיוור בסמס כולל גם מערכת דיוור שמפלחת את כלל הלקוחות הפוטנציאליים לקבוצות שונות. זה מאפשר לכם להתאים תוכן שיווקי לקבוצה ספציפית. אתם יכולים לפרסם את אותו המבצע, באופן שונה לחלוטין בעבור מבוגרים וצעירים, עשירים ועניים, אנשים שחיים בעיר גדולה או בישוב בפריפריה. כל לקוח יקבל את התוכן בצורה שמדברת אליו, בשונה ממדיות שיווק אחרות.